Onze filosofie

Ons doel is om landbouw en voeding gerelateerde bedrijven een (nog) beter inzicht te geven in wat er “speelt en leeft” onder (potentiële) klanten. Gedegen marktonderzoek onder boeren, tuinders, dierenartsen en andere doelgroepen is hiervoor het middel, niet het doel.

De verkregen marktinformatie moet voor u als opdrachtgever de basis vormen voor meer omzet, minder kosten, dan wel meer inzicht in de marktpositie van uw bedrijf. Onze klantvriendelijke wijze van marktbenadering moet bovendien een positieve bijdrage leveren aan het imago van uw bedrijf. Daar doen we het voor.

We zijn er ook van overtuigd dat bedrijven door onze marktonderzoeken beter in kunnen spelen wat de wensen en behoeften zijn agrarische ondernemers, dierenartsen en andere doelgroepen. Daar doen we het ook voor!

Wij leveren geen individuele gegevens van respondenten aan derden. We zijn een marktonderzoeksbureau en geen direct marketingbureau. Alle gegevens van onderzoeken worden strikt anoniem verwerkt. Geelen Consultancy houdt zich aan de ESOMAR/ICC-code voor marktonderzoek.

De ESOMAR/ICC-code verbiedt elke vorm van verkoop. Marktonderzoek verzamelt meningen van personen. Deze gegevens worden anoniem verwerkt en opdrachtgevers krijgen alleen de beschikking over de data van alle ondervraagde personen tezamen in de vorm van tabellen en/of grafieken. Door deze werkwijze is het onmogelijk om persoonlijke informatie te achterhalen.