Nieuwsbrief september 2014

Komende sectoronderzoeken

In oktober en november 2014 gaan we weer telefonische en online marktonderzoeken uitvoeren in diverse sectoren van de land- en tuinbouw. Ook onder dierenartsen en 'gewone' consumenten.

U kunt meeliften met een aantal vragen tegen een zeer aantrekkelijke prijs! Bel of mail ons voor meer informatie.

Nieuwe website

Heeft u onze nieuwe website al bezocht? Deze is gemaakt door Agrio

Heeft U opmerkingen of suggesties voor verbeteringen voor onze site? Laat het ons dat weten. Wij stellen uw feedback zeer op prijs! Klik hier voor onze nieuwe website.

Agrarische adressenbestanden

Veel bedrijven weten nog niet dat wij over uitgebreide en actuele adressenbestanden beschikken van zowel Nederlandse als Duitse agrariërs. Ook van dierenartsen.

Wij gebruiken onze bestanden voor het trekken van steekproeven voor onze marktonderzoeken, maar de bestanden zijn tevens te koop of te huur (eenmalig gebruik). Klik hier voor meer informatie.

VoerMonitor, nu ook in Belgïe!

15 Nederlandse voerleveranciers hebben deelgenomen aan het online onderzoek onder Nederlandse veehouders onder naam "VoerMonitor 2014".

Hetzelfde onderzoek gaat in het najaar van 2014 plaatsvinden onder Belgische veehouders. Het onderzoek is zeer interessant voor zowel Belgische als Nederlandse voerleveranciers. Klik hier voor voor meer informatie over de Belgische "VoerMonitor". U kunt dan ook de conceptvragenlijst bekijken!

(Online of offline) onderzoek op uw stand

De bereidheid tot deelname aan onderzoek op vakbeurzen is goed te noemen. Zeker als de vragenlijst kort is en men voor deelname een kleinigheidje ontvangt. Het geeft "leven" op de stand en het verschaft veel nuttige informatie en salesleads. Wij hebben hier de juiste tools voor.

Onderzoek prijsrisicomanagement

LLTB, Wageningen UR, Maastricht Universiteit en Geelen Consultancy starten begin september een online onderzoek over prijsrisicomanagement onder boeren en tuinders. Lees hier verder.

Nieuwe software voor online onderzoek

Onlangs hebben we weer geïnvesteerd in nieuwe software voor online marktonderzoek. Een meerwaarde voor de opdrachtgever is dat men online nog eenvoudiger (tussentijdse) resultaten kan bekijken via (kruis)tabellen en grafieken.