Themabijeenkomst farmaceuten

Als farmaceut ziet u de dierenartsenbranche in hoog tempo veranderen. Door schaalvergroting en specialisatie heeft u te maken met een inkoper die de diergeneesmiddelen voor de hele dierenartsenpraktijk/keten verzorgt. Hij filtert uw communicatie die is gericht op practici in het veld. Hoe zorgt u ervoor dat u de practici nog bereikt én beweegt? In Vet150, het marktonderzoek dat tweejaarlijks wordt uitgevoerd onder dierenartsen in Nederland en België, spreken practici hun communicatie-voorkeuren uit. Tijdens de inspiratiemiddag op 6 december delen AgriCommunicatie, Geelen Consultancy en Evidensia hun nieuwste inzichten en ervaringen over communicatie met de dierenarts.

Tijdens een interactief programma wordt u bijgepraat vanuit verschillende perspectieven uit de dierenartsenbranche - specifiek gericht op en georganiseerd voor marketing- en communicatieprofessionals van farmaceutische bedrijven. Na afloop is er volop gelegenheid om met vakgenoten bij te praten onder het genot van een hapje en een drankje.

Programma

14:00 Ontvangst met koffie/thee

14:30 Opening 

14:35 De les van Vet150 en hoe pakt de gewasbeschermings-sector het aan?

AgriCommunicatie vertaalt de resultaten van Vet150 naar kansen voor de farmacie en ziet grote overeenkomsten met de ontwikkeling die de gewasbeschermingssector al heeft doorgemaakt: schaalvergroting, marktconcentratie en good stewardship. Door communicatieadviseur Martin Groot Severt van AgriCommunicatie in Doetinchem

15:00 Samen beter: ook in communicatie

Evidensia presenteert haar organisatie- en communicatiemodel en laat zien welke uitdagingen zij tegenkomen als groeiende organisatie. Hoe zorgen zij dat medewerkers zich betrokken en gewaardeerd voelen? En hoe wordt de bedrijfsfilosofie uitgedragen richting externe partijen in de markt? Door programmadirecteur Jan Lievaart van Evidensia Nederland

15:45 Pauze

16:00 Wat vindt u ervan? Uw eigen klantenpanel

Real-time en continu in gesprek blijven met practici en weten wat er speelt: het kan nu met een eigen klantenpanel in de vorm van een messaging app. Geelen Consultancy en Upinion leggen uit wat u ermee kunt en laten u ter plekke ervaren hoe het werkt. Door onderzoeker Jan Geelen van Geelen Consultancy en Tessa de Kuijk van Upinion

16:30 Afsluiting met drankje en borrelhapje

Deelnemen

Deelname is gratis voor marketing- en communicatieprofessionals uit de farmacie, in andere gevallen bedraagt het inschrijfgeld € 100,-. U kunt zich hier rechtstreeks aanmelden of via uw contactpersoon bij AgriCommunicatie of Geelen Consultancy.

Datum en locatie
Donderdag 6 december 2018 van 14.00 - 17.00 uur
Forum - Wageningen Campus Droevendaalsesteeg 2 Gebouwnummer 102